diumenge, 28 d’octubre del 2012

Taller de so II. Audacity

Aquest segon dia ja estava instal·lat l'audacity a classe i encara així en el meu cas concret, en un principi no em funcionaven ni els auriculars ni tampoc el programa. Algunes de les raons principals crec que varen ser: No sé si vaig connectar correctament els auriculars i en segon per aquesta qüestió conseqüentment no dectectava evidentment res de so en el programa.

Malgrat les dificultats, i per tant l'angoixa que creen quan veus que no pots seguir la classe pas a pas perquè la tecnologia no funciona pel motiu que sigui, tècnic o per desconeixement de l'eina, sempre hi ha alguna solució per a tot en aquesta vida.

Al cap d'una estona va arribar el nostre company de grup i va començar a provar de canviar els micròfons de moltes maneres i fer mil proves de so fins que va funcionar.

El que m'he adonat realitzant aqueste classe pràctiques tant de so com d'imatge és que un ha d'afrontar les noves tecnologies com un repte i amb molta paciència i per una altra banda amb decisió i molta curiositat com els nens que en un futur tindrem davant. Amb això que vull dir, en definitiva, que realment has de saber improvisar i provar constantment fins que arribis a la fita, que no t'has de quedar bloquejat a la primera de canvi, ja que les coses acaben sortint.


El que puc dir és que malgrat tot les dificultats si que vaig entendre el funcionament de l'audacity que vaig posar en marxa després a casa per realitzar la pràctica finalment.
El resultat va ser que vaig gaudir molt gravant la meva poesia i la combinació que vaig fer amb la música elegida.

Espero en breu poder penjar la meva  pràctica per mostrar al bloc la feina feta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada