dimecres, 10 d’octubre del 2012

Pràctica 2 d'imatge







El segon taller d'imatge ha estat una continuació del primer amb l'única diferència  que ja no treballaven sobre la nostra imatge directament, sinó que havíem d'agafar una altra i penjar les nostres cares o cossos a les imatges escollides.

En un principi quan vaig començar la pràctica anava un poc desorientada, perquè havia alguns passos de la pràctica de la setmana anterior que no me'n recordava molt bé.

Una vegada que comences a practicar i saps manejar els quatre elements bàsics em va resultar una activitat molt entretinguda i divertida.

De totes maneres m'adono que són eines que has d'anar provant i assatjant contínuament per poder tenir més destressa ja que si no segueixes utilitzant-les és molt senzill, almenys en el meu cas personal, que s'oblidi amb facilitat.

Espero poder continuar investigant i ampliant els meus coneixements sobre aquests recursos perquè de segur que em seran molt útils de cara al nostre futur professional i segur qui sap per altres qüestions de la meva vida personal.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada