dilluns, 26 de novembre del 2012

TALLER DE PRESENTACIÓ POWER POINT II

En aquest segon taller  vàrem començar a dissenyar un segon power point que serà el de les activitats. El muntatge en si no m'ha semblar difícil el que m'ha creat molta curiositat ha estat com serà muntar activitats en un power point ja que no ho he fet mai.

Penso que serà complicat ja que hi ha moltes parts d'aquesta eina que desconec, però si que tinc ganes de poder utilitzar-les perquè suposo que de cara a les pràctiques em serà molt útil depèn que pugui o vulguir fer.

L'altre dia i enllaçant amb el tema del power point, quan vaig començar a realitzar la valoració d'un dels jocs multimèdia vaig descobrir la quantitat de recursos innovadors que un pot desenvolupar en aquest camp de l'educació i no només com a mestre sinó també  a altres professions. Personalment a mi m'atreu molt el camp de les N.E.E. i se'n van ocórrer moltes idees de cara a treballar amb aquells infants que tenen problemàtiques d'aprenentatge i que l'ordinador els pot ajudar a motivar i millorar en molts aspectes.

Així que puc dir que aquesta eina m'està resultant tot un descobrint per molts motius, acadèmics i professionals. Espero en un futur no molt llunyà posar en pràctica tots aquests coneixements i poder anar valorant i adaptant la meva feina segons vagi sortint.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada